söndag 4 januari 2015

Svårt detta.....

Jag tycker inte om  att paddan ändrar mina ord. 
Ibland vill jag ha ord som inte riktigt finns, som Hrmf tex. Då bestämmer den själv ett alternativ. 
Som  T9 i mobilen, ni vet.
Nej, det tycker jag inte om. Och jag har ännu inte lärt mej hur hårt/nätt jag måste trycka.
Muskadavret se.....okej nu blev det så igen ;
Det ska stå: nu ska vi se om jag kan lägga in bilder. 
Vill dela gårdagens okoncentrerade arbete....



 



Ja,sicket elände !
Jag kunde inte för mitt liv begripa hur jag la in bilderna igår.
Så maken har fått hjälpa mej en lång stund. Nu tog han dessutom bort det som gör att det kommer upp andra förslag på ord, än det jag har tänkt skriva.
Nåväl. Jag skulle ju bara visa hur det går när man inte är koncentrerad. Då syr jag glatt i en halvtimme och då jag ska byta undertråd upptäcker jag att jag sytt ihop två bilder! 
Så det blev en timmes sprättning, ett förskräckligt slöseri med tråd. 
Då svär jag.
Och så är det bara att börja om igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg