tisdag 13 januari 2015

Trådarna på plats,

De som har mej som vän på facebook vet att jag har fått kattsäkra mina trådar. Hon tycker det är hysteriskt roligt att fälla ut en klo och dra upp en trådrulle, ur trådställningarna eller från symaskinen.
Sen hittar vi trådrullar överallt.....
Så jag fick tömma skåpet från cdskivor o sätta in trådställningarna där.
Och så kom äntligen den första lådan tråd jag köper från ett dödsbo. 
Jag hade inte råd att betala hela med en gång, så det blir i omgångar.
Massor av grå nyanser, som jag bett om.
Ljuvligt att plocka med.
Och många trätrådrullar. Jag vet inte om den tråden går att sy med, den är ju riktigt gammal. Vet inte om bomullstråd håller eller det är som med silketråden, som äter sej själv.
Men man kan ju ha trätrådrullar till många roliga saker, om inget annat - att skylta med.

Nu klarar jag inte att lägga in bilderna igen.
Jag får lura ut det och återkomma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg