onsdag 10 september 2014

Symaskinen är tillbaka igen.

Den med digitalskärmen. Jag fick ju spatt och lämnade den, med ett långt meddelande att den inte fungerat sedan jag hade den på lagning för ett år sedan. Att detta måste gå på garantin.
Vilket det gjorde. Så jag fogar mig och fortsätter använda den till att sy bilder.
*
Vidare; sökte jag - för första gången i mitt liv - en jurybedömd utställning.
Och kom med. Med två bilder.
Arrangörerna har varit väldigt hyggliga och jag fick tillbaka mina foton - inga problem. 
Önskar att jag kunde gjort en snyggare bild av vernissageinbjudan - men det var fel format.
Så det blir det här så länge.
DET VIKTIGA ÄR: 
Gyllengården strax utanför Smedstorp.
4 oktober - 2 november öppet 12 - 17 fredag - söndag.
20 konstnärer med blandade tekniker.
Välkomna.
*
Och nu ska jag sy en dopbild till nya barnbarnet.
Säg inget till dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg