onsdag 17 september 2014

Rätt text på vernissageinbjudan

VÄLKOMNA!
Jag kommer väl att hosta mej genom eftermiddagen - men så är det. Är redan livrädd för alla parfymer som kommer att florera. Vet inte om jag vågar ta upp det med arrangören, med mina medutställare. Jag vet ju att folk tycker att jag är skitjobbig.
Och det är väl milt uttryckt.
Jag kan ju inte komma och ställa krav i ett publikt / öppet sammanhang. det är ju därför jag hållit mej hemma i ett år och inte gått på några föreställningar eller försökt handla i racerfart i affären.
Allt för att inte hosta och "störa" folk.Ja, ja vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg