tisdag 19 augusti 2014

Dags för Tradera

Igår påbörjade jag arbetet med att lägga det konsthantverk jag har kvar, på Tradera.
Vi har stora problem med datorn - så vi får väl se hur detta går....
Och - om jag når ut där.




Har börjat med de här. Försökte få in "konsthantverk" som sökord.
Gå gärna in o kolla och säg vad ni tycker om bilder o texter.
I fortsättningen ska jag fotografera varje kasse, varje fickbild, för de är ju alla olika, på samma tema.
Började på en gammal ide´- men nu testade jag att försöka få in texten i bilden.
Vilket gjorde att jag hamnade i samma dilemma som ....hur många gånger som helst senaste halvåret;
Senare i veckan ska digitalskärmssymaskinen (det ordet, ni) tillbaka till Ystad / Malmö / Norge. 
Den fungerar fortfarande inte....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg