lördag 11 juni 2011

Ny lördag.

Efter några student kvällar....Inte så sena - men jag tål ju inget alls, helst ska allt masa på i vanlig takt. Så då blir jag väldig trött.Jag måste kolla över bloggen idag, jag har sett att mina länkar har försvunnit - jag undrar varför.
Igår hade jag kontakt med Österlens museum och Glimmingehus ringde. Nya kassar av olika slag till båda ställena. Täckena är klara, tre ska museét titta på, nu blir det kassar o väskor igen. T.o.m de svarta plastväskorna med reflexbilden, ska sys. Vill egentligen ha Susanne Dahlbergs bok till försäljning här, ska kolla upp om det är möjligt. Och så ska jag planera inför mammas födelsedag. Måste lösa de praktiska problemen.
Pau att sum ein hoggorrmajäävel.

1 kommentar:

  1. Kors! "Några" studentkvällar?! Vi hade inte en enda student att fira i år!!;-) (Men oj vad folk fyllt & fyller detta år!!;-)...)
    Har kikat tillbaka bland tidigare inlägg.
    Så mycket fint du tillverkar hela tiden!

    SvaraRadera


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg