torsdag 3 februari 2011

Stolan skickas och nya kassar på gång

Så där. Postens största påse för att inte skrynkla för mycket, räkning, skötselråd och så skicka. Måtte de bara vara nöjda.Jag lade undan Gits bild i väntan på de jeans hon skickar mej.Har sytt en ruta som jag inte var nöjd med. Fick det grova...plastade tyget igår. Ska sy 6 st kassar till museét, svarta med bilden i reflex.En lång delbar blixtlås stänger hela väskan.En sådan man kan ha i cykelkorgen eller släpa med sej i ur o skur. Gjorde det för kanske 5 år sedan. Tanken är bra, men då hade jag för dåligt material i själva väskan.Detta materialet verkar vara så som jag vill ha det - så grovt som jag har i linnekassarna. Svårjobbat - men hållbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg