onsdag 9 februari 2011

Gits bild pågång

Efter att ha varit ute i solen o rivit i trädgården - vårväder! - Fick ge upp hundbajsplockningen efter en o enhalv timme i dubbelvikt läge, massor kvar...I alla fall sydde jag vidare på Gits bildtäcke. Trodde inte att de jeans jag hade skulle räcka så långt,men nu har jag snart sytt 100x180cm . Bitar på 30x30cm.Väntar på de jeans Git ska skicka ner till mej så kan jag göra de mindre bitarna som ska variera alltihop....om det blir som jag tänkt.

I går kom beskedet att beställaren inte varnöjd med stolan, så den ska jag göra om en del på, när den kommer tillbaka. Går och tänker ut hur jag ska lösa den bild han önskar istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg