tisdag 3 januari 2012

Nya tag

Då så; Satt ett par timmar igår med bilder. Försökte tänka genom hur jag vill att det ska bli i påsk. Även om jag  vet, vis av erfarenhet, att livet är fullt av överraskningar. Ett par gamla ideér är egentligen bra och de tog jag fram för att arbeta med från en annan vinkel. Stolorna får ligga ett tag till. Har investerat i en vanlig digitalkamera - inget dyrt, men tillräckligt för att hålla lite i börsen ett tag. För att kunna ta bättre bilder på arbeten under framställning, till hemsida.
 Har fått svar på förfrågningar om tungt jeans till kassar - ännu en gammal ide´, som jag vägrar ge upp. Kollas upp under dagen.
Men ...hur gör jag med 20 års"jubileum"? Ska man utnyttja sina kontakter för att ha jippon under påsken?
Ännu en gång - vis av erfarenhet..... Är fortfarande rädd för att, om jag planerar för mycket, ser fram emot, blir nervös, spänd - då blir jag sjuk. Eller som i fjor; nån annan blir sjuk. Tänka positivt kan aldrig vara bra....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg