torsdag 22 september 2011

Ok, nu så

Försökte med äppelbakgrund, ett kort jag tog för två år sedan. Jättefint. Men det blev rörigt. Så jag hittade lite roliga typsnitt o ändrade så istället. Jag blev så glad att jag kunde ändra bilden - att den blev mindre än 300kb. Säkert jättelätt för de flesta, men jag får klura länge innan jag provat mej igenom allt.....Och då blir jag rädd att jag trycker bort nåt annat. Ja, nu får det bli så här.
Började sy ihop stola nr 1 igår - pressningen tar alltid evinnerlig tid. Sydde ett kors i nacken, det blev rättså bra. Men ändrade lite på utformningen av korset när jag tittat på det ett tag. 
Och jag behöver nog sprätta och göra baksidan lite "för liten" - den liksom töjer sej, fast det är siden det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg