onsdag 13 juli 2011

Efter Baddaredagen

Nu ger jag mej för dagen....trots vädret hade vi bra med folk idag, många intresserade av textilt konsthantverk.
Pratat mycket och förklarat om tekniken. En tjej som varit på en kurs för Susann Dahlberg - det brukar alltid vara någon varje år. Det är kul.
Jag blir trött - vem blir inte det ? - av det lite kalla vädret, av allt folk, att jag pratar för mycket och att jag sytt kassar till vansinne. Vansinne är;8 kassar till museét, förra veckan, 6 kassar levererade till Glimmingehus i lördags, Och..."jag borde väl ha nån i min egen butik, på onsdag" - sydde 5 tills i dag. Alldeles för långa arbetsdagar. Det gick inte att förklara riktigt för tjejen som ringde från museét i måndags, när jag var hos mamma i Hässleholm. Hon ville att jag skulle komma med en annan sorts väskor meddetsamma helst....

Jag har suttit i över en timme och försökt ändra bloggen till det bättre,men jag är nog för trött. Skulle ha en egen bild som bakgrund - men vad jag än väljer är bilderna för stora. Den det blev, var en av de få under 300kb. Har försökt ändra formen på sidan och storlek på text osv. Vill ha bilderna på en rad överst tex.
Nu får jag låta det vara tills imorgon eller nångång. Hur gör jag det intressantare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg