tisdag 21 oktober 2014

Ommöblering är alltid uppiggande

eller...?
Flyttade ut bordet så att elementet blev fritt. Man vet aldrig hur vintern blir. Det brukar alltid bli några dagar då det bara är 12 grader varmt i Atelje´n.
Jodå, jag vet att jag inte ska ta ut det i förtid...

Det har inte blivit så mycket sytt i bildväg de sista dagarna.
Har sytt annat, där jag inte behöver koncentrera mej så mycket, utan det går "av gammal vana".
Och hostat mycket - igen. Igår googlade jag och läste om överkänsliga luftrör igen. Det heter nåt speciellt när man inte tål några dofter eller ansträngning eller...nåt.
 Då överreagerar luftrören och man får ett anfall som är astmaliknande typ.
Och tänker "det här vet jag, det här vet jag,..Jag tar medicinen, jag gör det jag ska.....suck" 
Nåväl. Så småningom hittar jag väl nån gyllene medelväg.
Hade ju ettårs"jubileum" förra veckan.

Sen eftermiddag igår gick jag och tog tag i Enjas namngåva.
Och slutförde den nästan. Sytt på passepartouten men inte vadden.

Nu funderar jag på om jag ska lämna den till ramning.
Borde ta Ians bild till ramning också, så det blir ordentligt.
Snyggt på riktigt.



1 kommentar:

  1. Helt underbar bild och håller med om att den skulle bli väldigt fin i ram.

    SvaraRadera


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg