lördag 17 september 2011

Tänkatänkatänk

 Jag har satt en provdocka med första försöket och har tittat på den under dagens öppet tid,
 medan jag fortsatt sytt bakgrund på en annan.
Och jag funderar även på OM jag ska sy kassar istället - nu - för att det ska finnas här hemma också.
Och ska jag göra ryggsäckar - nej, jo, nej, jo...nej...
Småryggsäckar...nej,jo,nej...
Ser jag från symaskinen
Lilla fisken som bara ska anas...



Och så axen...

Ska man tala om hur många olika färger tråd jag sytt  med ?  Bakgrunden alltså.
Det är nog minst 6 på varje... Olika rullar med flerfärgad tråd, men vita i grunden...
Hur ska man förklara det utan att låta förmäten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg