tisdag 12 april 2011

Ingen samlingsutställning för mej

Idag tog jag beslutet att hoppa av FKG. Bra beslut tycker jag fortfarande nu på eftermiddagen.Trots pengasatsningen - som en ordinär annons - blir det bättre att inte förknippas med föreningen. När allt blir så där träligt o svårt, tar det för mycket energi. Jag har försökt ändra lite på bloggsidan - vet inte om det blivit rätt. Många har undrat varför det inte går att kommentera. Jag vet inte varför. Jag får alltid upp "kommentera" själv när jag är här, så jag fattar inte riktigt....Cristin ska hjälpa mej att hitta det.

3 kommentarer:

  1. Det verkar som att det går att kommentera nu. :)
    I alla fall om man väljer "Anonym" i rullgardinen. Det går inte att skriva sin webbadress som avsändare, åtminstone inte utan http:// som start. Jag ska testa en gång till.
    /Cristin

    SvaraRadera
  2. Nu ska vi se om det går bra medatt skriva hela webbadressen också.
    /Cristin

    SvaraRadera
  3. Japp. Det går alltså att kommentera om man väljer något alternativ i rullgardinen där det står "Kommentera som:" Jag skulle nog rekommendera att välja antingen Anonym eller webbadress, såvida man inte vill fläka ut hela sitt personliga liv på Internet.
    Det vore intressant att veta om det är möjligt för dig att ta bort alla eller åtminstone delar av alternativen i rullgardinen. Det skulle ju faktiskt räcka med att skriva sitt namn som avsändare.
    Webbadressen som jag talar om i förra kommentaren är alltså mitt namn som blivit en länk till min hemsida. Och skriver man sin webbadress måste man ta med hela adressen. Det räcker inte med www. osv. utan man måste starta med http://www.

    SvaraRadera


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg