måndag 14 februari 2011

Blir det ännu en snöstorm?

Kallt i atelje´n. Jag har inte sytt idag. Sprättade stolan i lördags och kollade om min skiss funkade och det tror jag nog att den ska göra. Fick en mycket bra kommentar idag av massören, när han tittade på stolan. Ska fundera på om jag kan ta bort båten på nåt vis.För mej var det en självklarhet att dra upp någon i en båt om de har trillat i sjön. Fel av mej.Fotot på skissen blev inte så bra, men jag kan lägga ut det så ser ni kanske hur jag tänkt.

2 kommentarer:

  1. Låter nog klokt att vila- i kylan...;-)
    Annars brinner flitens lampa ju så optroligt starkt här hos dig!!;-)
    Hjärtekram till både dig o partnern!;-)

    SvaraRadera
  2. En stor kramtill dej också. Det är tur jag har nån som tittar o kommenterar.

    SvaraRadera


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg