tisdag 20 januari 2015

Inget tekniskt geni, precis.....

Och där kom den.
Vad jag förstår .... Är det bilderna jag tar med paddan som jag kan använda här. 
Inte mina gamla bilder.
Det tog många dagar att förstå....suck.
Funderar igen på det där med hemsida, fast jag gillar blogvarianten.
"Skapligt enkelt" har det, ska kanske kolla upp det igen.
Nåväl. Glad över trådarna. De ligger i en ordentligt plastlåda med lock !
Har sytt en del, kanske inte till nån större belåtenhet.
Men det är ju så jag är.
Tänker mycket på påsken, att jag ska söka medlemskap i en förening som jag ...
Bråkat mej in i, betalt medlemskap och en massa avgifter inför påsk, o sen fick jag spatt på att det var så dåligt skött, enväldigt, och gick ur innan påsk. 
De fick spatt på mej. 
Så vi får väl se om jag kommer med igen. Även om det är många nya medlemmar, är det kanske någon stackare som kommer ihåg hur jag ifrågasatte föreningens......skötsel, eller hur man uttrycker det. Som sagt, jag behöver en markering vid vägen om att jag finns. 
Och ÖSKG kan jag glömma.

"Vad händer här?"
Hänger för godkännande.
Under tiden jobbar jag med:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg