tisdag 6 november 2012

Solen sken in genom fönstret idag

Började på en ny bild igår. Kom så långt att jag lade och fäste alla grundtyger. Måttet bestämdes av ramen 50x40cm. I dag sydde jag på himlen, vågor på havet och lite på mammans hår.Tog fram en gammal skissad bild, när jag körde fast lite grann. Men  - nej, det klingade inga klockor när jag tittade på den. Den får vänta ett tag till. Slutsydde en annan bild som legat sedan i somras och sydde passepatout.
Så ser den ut. "Bästa användningen av snapsglas ?"
Sen blev det påtvingad vila.....

1 kommentar:

  1. Nu njutit runt en stund bland dina vackra bilder!
    Har ju också en av dina bilder centralt placerad på väggen här - som jag ju njuter av varje dag!!;-)
    Bra användning av snapsglas förresten!!!;-)
    Ha det väl! Och hälsa!

    SvaraRadera


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg