onsdag 30 mars 2011

Med Sting i bakgrunden

Skulle lägga in bilder av atelje´n , nu när jag målar om. Röran. Av någon anledning fanns inte bilderna till kopiering i mobilen...Jag vet inte varför. Måste hitta på nåt annat än att hålla på med atelje´n. Har målat i en timme kanske. En o en halv vägg. Och tagit värktabletter. En oro av ett mycket irriterande slag sprider sej i kroppen, när jag inte kan göra så mycket. Hade tänkt måla om taket också - men när jag började spackla i taket, höll jag på att dråsa av trappstegen. Det är en sak jag inte kan längre, att hålla armarna ovanför huvudet. Efter en kort stund blir det kortslutning i nacke o inuti huvudet och ögonen snurrar runt. Inte kul. Inte för nån.  Två omgångar i går, en timme i taget, målade jag kanter. SÅ sakta går det. Ska se om jag kan montera upp symaskinen härinne nånstans o göra nåt! Eller sitta i Tvsoffan o sprätta det som ska monteras om.
Kanske skulle jag skulle lägga upp nån form av spel - låt - lista? Dagens musik har förutom Pergolesis "Stabat Mater", varit Dirty Dozen Band och Bo Kaspers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bokmärket "Gå inte vilse i bokskogen" och ett äpple - masken Max äpple för bollek inomhus

Kassar, kassar, kassar

Vallmon blommar. Självsådda i år.

Populära inlägg